یا درمانی جدید وجود دارد برای بزرگ شدن کیست های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یا درمانی جدید وجود دارد برای بزرگ شدن کیست های کلیه

آیا درمانی جدید برای کیست های کلیه بزرگ وجود دارد؟ با تورم تدریجی از کیست، عملکرد کلیه به تدریج کاهش خواهد یافت، اگر درمان نشود، بیمار درد بیشتری رنج می برند. در زمینه های پزشکی غربی است که هنوز هیچ روش موثر برای کنترل رشد کیست جز عمل وجود دارد. اما خوشبختانه، کارشناسان نشان داده است یک راه جدید، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، آن را برای درمان کیست کلیه بزرگ مفید است.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی درمان کیست کلیه؟
برای این مشکل، ما پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید به کوچک شدن این کیست ها و جلوگیری از آنها بیشتر تورم است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ترویج کیست مایع filtrating را به این شریان وابران، و سپس مایع کیست را با گردش خون گرفته شده است. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان طبیعی گیاهی در طحالی از کمر (منطقه کلیه) اعمال خارجی است. طب گیاهی است به ده هزارم اندازه اصلی آن را میکرونیزه. کیسه های گیاهی حاوی ده ها تن از داروهای گیاهی هستند که قبلا در penetrants خیس، و سپس قرار داده شده در قسمت پایین پشت. با کمک دستگاه اسمز، مواد موثر داروهای گیاهی را به کلیه ها از طریق کانال های اصلی و نفوذ می کنند. هیچ درد وجود دارد، و آن را مانند یک ماساژ می باشد. برای وضع موجود خود را، با درمان به موقع است که هنوز هم امید زیادی برای جلوگیری از کاهش بیشتر عملکرد کلیه برای پایان دادن به نارسایی کلیه مرحله وجود دارد.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار با کیست بزرگ کلیه می تواند یک فرصت برای مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در واتساپ / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: